Våra tjänster

Kontakta oss

Har du en fråga, vill kontakta någon på banken eller boka tid för rådgivning? Du är alltid välkommen att kontakta oss per telefon, mejl, inloggat läge eller besöka banken.

Kundtjänst

Söker du en specifik person?

Spärrservice och digital support

Adress

Besök oss

Lidavägen 1, Överlida

Skicka ett brev

Lidavägen 1, 512 60 ÖVERLIDA

Andra kontaktvägar

Skriv till oss i inloggat läge

När du är inloggad i appen eller internetbanken har du legitimerat dig. Då kan du enkelt skicka ett meddelande till oss på ett säkert sätt. Funktionen heter "Meddelanden" och finns i både appen och internetbanken.

Skicka ett mejl

Bankens mejladress är info@mjobackssparbank.se. Tänk på att vi inte kan styrka din identitet när du skickar ett mejl. Har du frågor som rör din ekonomi rekommenderar vi istället att du skickar ett meddelande till oss i internetbanken eller appen.

Chatta med vår virtuella assistent

Ställ din fråga till vår virituella assistens så kan du få hjälp med enklare frågor. Här är några frågor som du kan få svar på.

  • Hur lägger jag till e-faktura?
  • Hur skickar jag pengar till utlandet?
  • Hur beställer jag ett nytt BankID?

Mer information

Kontoret och öppettider

Följ oss i sociala medier